Sneakyhjärna

(Jag, Becka och Anton står utanför ICA, äter muffins och planerar inför kvällen, då vi hade tänkt baka en kladdkaka och ockupera Vigrens TV-Soffa ute på Näset):

Jag (nöjd): Vad bra att jag inte hade planerat att göra några läxor ikväll.
Anton: Jag hade planerat att göra det, men jag orkar inte nu.
Becka: I min goda hjärna hade jag tänkt det, men i min sneakyhjärna så visste jag att jag aldrig skulle ha gjort det.



Jag visste det. Becka har en högst framstående Sneakyhjärna <3

// Lisa <3 Donkeyboy

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Hahaa, min sneakyhjärna äger! Det är den som tar över när jag tänker på läxor. Hahaha <3

2009-10-13 @ 19:10:30
URL: http://www.rebeckavigren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0