Top 5 fulaste

Under åren jag har bott här på jorden har jag kommit fram till att det finns otroligt mycket saker som jag har lärt mig. En av dessa lärdomar är att jag och större delen av världen har väldigt olika syn på "snygghet". Det finns få saker jag hatar mer än sådana där killar som "alla" tycker är snygga. Jag har listat de 5 fulaste (enligt mig då) och jag har en känsla av att några jag känner kommer att skrika på mig för det här:

5:e plats:
Patrick Dempsey (allas vår McDreamy)
Jag förstår inte hur en viss McDreamy kan klassas som snygg. Han ser drogad ut och har en tjej röst. (förlåt mig Becka <3). Dock är han den enda på den här listan som förtjänar att synas i tv, för han KAN faktiskt agera.



4:e Plats:
Adam Brody
Jag hatar OC. Verkligen HATAR det. Tråkigare serie får man leta efter. Och sen kom den lilla valpen Adam Brody upp och alla ungdomar fick damp. Helt seriöst, han ser ut som han är tolv år, (fast han numera är 30). Sen kommer jag aldrig förlåta Dexter för att hon hade en bild på honom i sitt gamla rum.



3:e Plats:
Daniel Radcliffe
Harry Potter filmerna har aldrig kunnat bli mer än bra tack vare honom. Killen kan inte agera för fem öre. Jag hatar honom. Totalt värdelös och jävligt ful. Punkt.



2:a plats:
Zac Efron
Jag hatar High School Musical. Och grabben har en mun större än Ryssland.



1:a Plats.
*Trummvirvel*
Robert Pattinson (aka Edward Cullen)
Jag kan inte med ord beskriva hur otroligt besviken jag blev när jag såg Twilight för första gången. För jag såg verkligen fram emot den här filmen, med tanke på att böckerna är så otroligt überbra. Men nä, besvikelsen var total. Jag hatar Robert Pattinson av hela mitt hjärta, för han ÄR en sinnesjukt kass skådespelare och ser ut som ett mjölkpaket som har blivit mixat och sedan kastats på en vägg. För tre veckor sen.



Sen ska ni ju veta att det här är mina åsikter. Och att jag vet att de flesta har problem med en viss William Fichtner. Men det är bara att inse: HAN ÄR SNYGGAST NÅGINSON! <3<3<3<3<3



// Mrs. Mahone


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Lisa, du är ju sjuk i hiuvve! Patrick Dempsey e så jävla snygg, bra, underbar och BÄÄÄÄÄÄÄST!! <3<3<3<3 Sen är Robert Pattinson as bra skådespelare och passar så jävl bra som Edward, mums! Men smaken är som baken, delad.

2009-10-10 @ 18:42:22
URL: http://www.rebeckavigren.se
Postat av: Rebecka Vigren

Dock håller jag med om att Daniel Redcliff e sämst på att agera, ful och allmänt konstig.

2009-10-10 @ 18:44:11
URL: http://www.rebeckavigren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0