Welcome to Australia!

Jag har nyss sett på Australia för första gången någonsin och jag tror att jag är kär. Lugnt att min man ska kunna rida på en häst, driva boskap, ha skägg, svettas mer än gud vet vad och kunna slå folk i ansiktet <3

Nämen, filmen var faktist riktigt, riktigt bra. Inte sådär världsomvälvande som många tycker, men helt klart sevärd. Nicole Kidman och Hugh Jackman gjorde en bra insats och historien var spännande vid ett flertal tillfällen. Ni anar inte hur less jag var på "skurken", Neil Fletcher, såfort jag såg honom. Han var en tvättäkta idiot som verkligen inte ens var en gnutta missförstådd. Genomond. Dock älskade jag Aborigin mannen, King George. Och störde mig lite på landskapen som påminnde lite om bakrunderna ifrån 300 ibland. Det kändes liiite fel i den här filmen. Sen att jag började super gråta i slutet behöver jag väl inte ens tillägga?

Men, ni borde verkligen se den här filmen om ni inte har gjort det än.



// Lisa - Just because it is, doesn't mean it should be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0