Something happened on the way to heaven

Jag har nu suttit med matten i två timmar och är nu bara en lektion (á 1 timme och 50 minuter) efter planeringen. Jag är stolt. Och utmattad. Och less.
Om jag redan är såhär efter i läx väg, hur hemskt kommer det inte att bli senare i år då? Jag har en smula panik med tanke på att alla kurser verkar ha som mål att jag ska få panik och stressa sönder. Det här känns inte bra. Förhoppningsvis överlever jag.



Om inte annat så har jag sovmorgon imorgon och kan faktist åka in med den senare bussen. Man måste se positivt på livet.

Dagens låt:
Erik Hassle - Don't bring flowers after I'm dead


// Lisa - See I'm wrapped around your finger.

Kommentarer
Postat av: Becka

I'm like a proud mama!!

2009-09-07 @ 20:15:38
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0