Sounds like I'm marrying a unicorn

För att jag har haft en mysig helg. Det är sånthär jag har haft för mig:

* Lagat mat i 6 timmar, i sträck
* Sett på hela säsong 3 av Dexter, med ett stycke Dexter <3
* Skrikit åt the One and Only, Das Gunvald, Mikael Persbrandt (<3<3<3<3) som var gäst i Här är ditt liv på ettan i lördags. Så. Jävla. Djup. Människa. MUMS!
* Gäspat åt Drag me to Hell som inte ens var en femtedel så läskig som jag hade förväntat mig. Det enda bra med den filmen var att en gammal, tandlös dam sög på en kvinnas underkäke. Värt.
* Återupptäckt låten Alive with the glory of love, med Say Anything.
* Ätit lösgodis. Och ångrat mig att jag började äta överhuvudtaget. Lösgodis är inte gott. Bara de allra första bitarna. Sen blir det bara jätte äckligt.
* Betat av 4 av 6 läxor. Det krävde verkligen all min självdisciplin.



Nu ska jag snart se på TV, rättare sagt första delen i ettans nya miniserie; Mannen under trappan.

// Lisa - If home is where the heart is, where do you go when you don't have a heart?


Kommentarer
Postat av: Elin

Mysig helg. :) Ja, håller med dig om lösgodiset. Man betalar ju typ folk att äta det sista för att man själv inte pallar. xD

2009-09-13 @ 21:34:11
URL: http://lunchdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0