Is that the one with the donkey and the chambermaid?

SUPER HELGEN!
Okej, nu är det ÄN en gång söndag, och såhär kul har jag haft i helgen:

Fredag:
Becka kom hem till mig efter skolan, vi åt lövbiff, såg på Män som hatar Kvinnor (som var riktigt bra för att vara svensk, dock var boken som vanligt 60 000 gången bättre) och sjöng med i Lejonkungen. Sen åt vi Chips. Ofc. <3



Lördag:
Vaknade, åt frukost, sökte på gamla barnprogramsintron på Youtube och sjöng med. Sen gjorde vi oss i ordning för att fara upp till Dynäs. Däruppe firade vi Lasse som är hela 50 år nu. Det blev god mat, Clas åt inga grönsaker, Henke smet ifrån sin diskarplikt för att "mingla", Jag, Emil och Becka ställde upp i Singstar tävling mot de liiiite fulla vuxna och ni kan ju gissa vilka som vann..? Sen runt 12 såg vi ungdomar Braindead ifrån 1992 och vi skrattade och mådde illa omvartannat. Hahaahah, så jävla störd film har jag nog ALDRIG sett. Så värt det. Sen att min kamera dog efter 10 minuter sög ganska mycket, dock han jag ta några (5) bilder.




Jag vill inte veta hur många såndan här bilder vi tog med Lasses Kamera. Hahah.



Söndag:
Idag har jag, becka och mina föräldrar varit på Mo Marknad. Jag försov mig (som vanligt då) så vi kom inte iväg förens halv ett. Väl där köpte jag två lotter av Söt-Johanna och Söt-Sara och jag vann minsann ett paraply. Sen fikade jag och Becka, varav jag sprang efter en liten kringelflicka och skrek att jag ville ha kringlor. Hahahaha. Träffade även Ida i alla hast, men vi skulle hem när hon kom. När vi kom hem igen ringde jag VIASAT kundtjänst för att fixa TV:n, och nu blir det Top Model 12 ikväll ändå! Ihh.






Hoppas att ni alla har haft en underbar helg med!

// Hon som åt en kringla.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Trodde vi skulle se "Män som hatar kvinnor" tillsammans :O

2009-09-06 @ 17:40:34
Postat av: Becka

Myshelgen!

2009-09-07 @ 20:14:53
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0