Badrumstrubbel

Ibland är livet lite jobbigare än vanligt och idag var det verkligen en sådan dag.

Jag stod uppe och duschade i mitt nya badrum i godan ro när lyset plötsligt försvann. Alla skräckfilms scenarion jag kunde föreställa mig började genast snurra runt i huvudet (det finns nämligen inga fönster där så det blev kolsvart). Panikslagen som jag var krockade jag in en hel massa grejor innan jag till slut hittade dörren. När jag hade lugnat ner mig en stund gick jag ner för att kolla om det var strömlöst någon annanstans också. Det var det, men inte nog med det, det var översvämmning i hallen. Och i hela badrummet. Förbannad blev jag, varken mamma eller pappa var hemma så jag fick moppa upp allt jävla vatten (vilket tog en timma). Men när jag skulle ner i källaren (där det var kolsvart) för att kolla jordfelsbrytaren fick jag en till chock. Där var det också översvämmning. Ännu en timmes moppning senare gav jag upp och gick hem till Jessica för att fira hennes och Maddes födesledag (som är imorgon).

Så nu finns det bara ett fungerande badrum här hemma. Dö!

// Lisa - Fuck this shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0