Konsten att vara öppen och sluten på samma gång

Jag använder ofta bloggen som terapi. Att skriva av mig litgrann. Att få någon slags struktur på tankar som snurrar runt. För att när det finns nedskrivet så blir det lättare för mig att få en objektiv synvinkel på problemet. Det hjälper mig också att få min röst hörd och hjälper mig att minnas viktiga saker som händer. Därför blir det mycket sneaky-snack här. Eftersom det är faktist jag som skriver. Och jag är en utåtagerande person när det kommer till det jag tycker och känner, i alla fall i skrift där jag kan formulera mig som jag vill. Jag är inte speciellt öppen egentligen, det är bara det att det syns alltid på mig vad jag tycker och tänker. Bara man vet vad man ska leta efter.

Men om ni vill veta något är det bara att fråga.
För jag tar aldrig illa upp av det.
Det är bara vackert.
Att det finns folk som bryr sig <3

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0