Sometimes I feel like saying "Lord I just don't care"

För att kemi i fyra timmar lät mycket hemskare än vad det egentligen var. Vi fick ändå mackor och saft av Britt-Marie så det var ganska värt det.

Imorgon ska jag se Iron Man 2. Om det är någon som har missat det faktumet. Jag är helt sjuuuuukt taggad inför den filmen. Ihh. Ihhhhh.

Idag fick jag även ett nyckelband av Henke. För att mitt gamla gick sönder förra veckan. Mitt gamla var blått och mitt nya är svart och står Malux på med gul text. Malux gör datorer. Min gamla dator var inköpt där. Bara så att ni vet det.

Jag älskar när vi ska göra hörövningar på franskan och man kan sitta och lyssna på musik istället. För att Kent är tusen gånger roligare än franska. Även fast de är sjukt deppiga för det mesta. mycket älskar jag franska.

Jag borde plugga fysik nu. Men jag orkar inte. Fan. Hej G i Fysik B.

Det där var väl ungefär dagens careface.

// Lisa - Sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0