Bye bye bye

Idag har jag och Jessica varit i Kramfors. Fråga oss inte varför. Det bara blev så. Vi har bl.a. varit på Dollarstore där jag köpte världens fulaste guldram till mamma med kronprinsessan och hennes Daniel, jag köpte ett par nya skor (finally), vi hann även med ett besök hos Madde i hennes lägenhet (som btw var sjuuukt snygg!) och vi badade även i Storsjön. Jessica vill att jag ska nämna att hon köpte en badrock från Björn Borg som kostade nästan 1000 kronor ordinarie pris men hon fyndade den för 100 kr. För att det är så många som bryr sig. Otroligt värd dag <3



// Hon som känner en stor lust att flytta till Kramfors enbart för vacker utsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0