Du har allting jag sagt på tape, så du tror du har en framtid utan mig

Skolan börjar verkligen imorgon. Det är ingen dröm den här gången. Det här känns inte alls bra. Eller, imorgon när jag väl är där kommer det att kännas bra. Men just nu är det bara känslan av att en underbar och fantastisk sommar har tagit slut. Det är ett helt skolår kvar till nästa sommar. Det är ganska galet det där. Går jag verkligen i trean nu? Två tredjedelar är avklarade, den sista tredjedelen är kvar. Projektarbete, studenten, balen. Det här året kommer att vara fantastiskt.



Och föressten, JAG HAR ÖVERSKÅP I ÅR! BOOOYA!

// Lisa - Och alla som älskat dig har hatat mig av rädsla för att jag ska se dem som offer vid Palace & Main.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0