I hate you 'cause I need you, 'cause I know that you don't care

I helgen var det folkfest p.g.a Botniabanans invigning. Jag och Malin tog bilen in till stan för att kolla på en kunglig invigning och efter lite panikletande av parkeringsplats insåg vi att skolans parkering var i princip tom. Vi såg en glad Anders Lundin och en virrig kung innan vi hämta upp Anton, satte oss i bilen för att köra (ja, inte jag då. Körkortet är fortfarande långt bort) upp till Umeå. Där blev det kaffe, Lisa Miskovsky med Norrlandsoperans symfoniorkester (som började spelningen med att spela Star Wars. Om de vann mitt hjärta? Gissa tre gånger) och pizza utan ost. På vägen hem hanns det dessutom med en snabbvisit till Therese. Helvärd dag.























Dagens låt:
Lisa Miskovsky - A Brand New Day

Dock är jag förkyld som ett cp just nu p.g.a jag stog ute i regnet. Och det visar sig att ungefär 50 % av alla jag känner är krassliga just nu. Skolsjukan kanske?

// Lisa - I know it's silence that will kill us in the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0