He's an idiot. I had you figured in two. Now say good night and stick your tits out

Kvällen har spenderats med filmtittning.

* The Ugly Truth (För att den är så fruktansvärt bra. Och för att jag fortfarande skrattar lika mycket åt det här.)
* Världarnas Krig - War of the Worlds [2005] (Utomjordingar attackerar jorden med stora maskiner. Jag tyckte inte alls att filmen höll de förväntningar jag hade innan. Vissa scener var sjukt sega och utomjordingarna uppfördes sig irrationellt ibland. Sen har jag ganska stora problem med Tom Cruise och Dakota Fanning så det gjorde inte saken bättre)
* Edison (Poliskorruption är det bäste. LL Cool J [NCIS: Los Angeles] spelade en agent i en specialstyrka som tar hand om knark-, pengar- och prostitutions-brott. Justin Timberlake var reporter som undersökte ett mystiskt mord, Morgan Freeman var chefredaktör, Kevin Spacey var rättvis polisutredare och Cary Elwes [Doctor Gordon i SAW] var slemmig distriktsåklagaren. Bra film)



// Lisa - Listen to you. Desperately asking me if you sounded desperate?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0