Do you know why you're afraid when you're alone? I do

Förutom att jag och Jessica har badat i en (fortfarande) iskall Gällstasjö har vi även äntligen börjat se Masters of Horror boxen som jag fick i födelsedagspresent.

* Sjätte Sinnet (För att jag har fått slutet spoilat för mig dels i filmen 50 First Dates och i låten Jizz in my pants så blev upplevelsen förstörd lite. Dock var den såklart riktigt bra ändå. Bruce Willis är en barnpsykolog som försöker hjälpa en pojke som har samma symptom som ett gammal fall han har haft hand om. Sen kände jag verkligen inte igen Donnie Wahlberg (Eric Matthews i Saw). Otroligt)



I Masters of Horror serien hann vi se:
* Imprint (En gubbe åker runt i Japan och letar efter sin förlorade kärlek för att finna att hon är död. Slutet var helt galet fult)
* Haeckel's Tale (En ung student vill återuppväcka de döda. Han möter en vacker kvinna som bor hos en gammal man och allt känns skumt. Zombieporr - Check)
* Pick Me Up (En buss går sönder, en liftare dödar folk och sen visar det sig att en till mördare plockar upp liftare. Battle of the minds)
* Sick Girl (En lesbisk insektsälskare får sin flickvän biten av en miffad insekt. Helt jävla sjukt kul)
* The Fair-Haired Child (En tjej blir bortförd för att att bli mördad så att ett pars druknande son kan återuppstå)
* Cigarette Burns (Världens farligaste film skapar problem när folk söker efter den)
* Deer Woman (En massa mord på män händer när offret sist sågs gå iväg med en vacker kvinna. Riktigt jävla bra faktiskt, sjukt kul)
* Chocolate (En kille börjar känna saker om en okänd kvinna, hon tar långsamt över alla hans sinnen. Stalker-varning på slutet)



// Lisa - They see only what they want to see.

Kommentarer
Postat av: Dex

Mest med kärlek <3

2010-08-06 @ 19:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0