Humanity is overrated

De senaste två dagarna har bara gått ut på julbestyr. Granen är klädd, paketen är inslagna, all bakning och matlagning (jag och mamma var ambitiösare i år än vad vi brukar vara) är gjord, dammsugningen och damningen i alla skrymslen och vrår är klar (jag har till och med rensat upp in i sovrummet så att extrasängen som har stått där sen i höstas någon gång är borta och resväskan från Teneriffa är äntligen urpackad). Ja, den vanliga traditionsenliga julaftonen imorgon blir dock förbytt mot något lite annorlunda då mamma jobbar kväll. Det gör verkligen ingenting, det blir nog en riktigt mysig jul ändå.

En tradition jag dock inte kommer att bryta i år är det numera årliga House-marathonet. Vi får väl se hur länge jag måste hålla på denna gång. Det är ändå över 100 avsnitt den här gången. Awesome.



// Hon som kommer att ha fyrkantiga ögon lagom tills skolan börjar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0