I can wake up to a bad day. I know how to go from there. But you I cant handle

Jamen vad har jag haft för mig de senaste dagarna då?

* Haft pluggkväll hemma hos Bea där allt gick överstyr när svaren i facit var ologiska och jag åt jordgubbsnören, gnällde på Beas gigantiska (och underbara) boksamling och sjöng Phil Collins istället.
* Gjort ett stycke nationellt prov i matte D (och det kändes riktigt bra!).
* Börjat se på säsong fem av tv-serien Dexter med en annan Dexter (aka Jessica).
* Fått skjuts av ovannämnda Jessica till bussen samtidigt som Whip My Hair spelades på radion (vem behöver körkort när man blir så bortskämd?)
* Insett att jag tycker att Julian Assange är... snygg. Ja, snygg. Det här känns lite jobbigt, speciellt om han verkligen har våldtagit de där kvinnorna. Men den där blicken alltså. Att steka hårdare är svårt.
* Blivit sjukt förvånad över hela Jay och Minnah grejen. Jag är mållös. Hon är så sjukt tråkig och han är så jävla bäst att jag inte vet vart jag ska he mig.

// Doakes


Kommentarer
Postat av: Dexter

<3

2010-12-11 @ 00:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0