Wendy? Darling? Light, of my life. I'm not gonna hurt ya. You didn't let me finish my sentence. I said, I'm not gonna hurt ya. I'm just going to bash your brains in



Igår blev det spelkväll Becka, Andreas, Clas, Ida och Henke.
Jag vann Risk för första gången någonsin i mitt liv.
Jag tror minsann att mina skills har förbättras tack vare Risk-appen på min iPhone.
Vi hann även med att se The Shining.
Och jag stör mig fortfarande lika mycket på slutet.

// Lisa - I am extremely disappointed. I send you out for exciting new designer drugs and you come back with tomato sauce

Kommentarer
Postat av: A. Hörnfeldt

Riskappen!

FNISS!

2010-12-26 @ 23:04:59
URL: http://ahornfeldt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0