Yeah... there's a whole section on tax law down here that we can burn

Jag älskar katastroffilmer. Katastroffilmer, kostymdraman, krigsskildringar och superhjältefilmer. Helt klart mest underhållande genrerna. 

Ikväll blev det en katastroffilm, närmare bestämt såg jag på The Day After Tomorrow (det var drygt fem år sedan jag såg den sist) och med mitt kassa minne är jag överraskad över det lilla jag kom ihåg. I alla fall kan jag konstatera att Jake Gyllenhaal ser likadan ut fortfarande och att klimatförändringar är sämst.



// Lisa - Oh, you know what these scientific gatherings are. All dancing girls, wine and parties.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det där omslaget påminner mig om monty pythons holy grail. epic.

2010-12-20 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0