För roligt för att vara sant

Imorse (läs: klockan halv ett) när jag vaknade gick jag ner för trappan och in i vardagsrummet där jag såg att pappa satt cirka en meter ifrån Tv:n. Jag öppnade munnen för att fråga vad som var så spännande, men fick ett "SCHH" tillbaka. Jag vände blicken mot tv:n och såg att det var OS, och närmare bestämt längdskidor. Sportkommentatorerna var i extas och bara skrek. Nån åkte i mål och sportkommentatorerna fick damp och började jubla som två idioter. Det visade sig att Sverige hade vunnit ett till OS guld. Sen klippte dom till "vinterstudion" som det så fint heter, och där satt guldmannen. Marcus Hellner var hans namn. Och hans mun var minst lika stor som Charlotte Kallas. Jag började att gapskratta och blev bortföst från vardagsrummet av pappa som inte fattade vad som var så roligt.


Vad är det för fel på svenska vintermänniskor?
Är det någon lag på att deras munnar måste vara gigantiska?

// LisA <3 FunnY ShiT

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Självklart! Tack tack :)

Har du också planer på mönstring eller?

2010-02-21 @ 21:44:02
URL: http://jjennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0