That's not hate, that's "you dumped me but I'm too cool to show it but secretly I'm listening to Air Supply's greatest hits."

Igår började den nya serien The Vampire Diaries på 6:an (Ursäkta, men ska inte det föreställa en "pojk-kanal"?) och jag måste bara säga att den serien ser riktigt lovande ut. High school ungdomar, "missfoster" och lite för rakt hår på huvudpersonstjejen. Är det bara jag som tycker att det är likt Smallville? Jag har verkligen saknat en sådan här serie sen jag slutade att titta på Smallville i 8:an. Men jag tror att jag har hittat hem igen.



Idag har vi tjejer ätit lunch på Max, jag har fått skiten av alla och Henke och Thomas har hoppat på varandra i korridoren. Precis som vanligt då.
Ikväll blir det film med Jessica.
Jag älskar fredagar.

// Lisa - We already have a James Blunt. One's all we need

Kommentarer
Postat av: Kalle

Twilight som TV-serie.

Det är inte bra! (Har dock inte sett Vampire Diaries)

2010-02-13 @ 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0