Don't worry, it's treatable. Being a bitch, though...nothing we can do about that

Imorgon börjar allvaret igen.

För att kompensera upp all tråkig tid jag kommer att spendera i skolbänken de närmaste veckorna har jag sett på House hela dagen istället för att plugga matte och fysik, som jag egentligen borde ha gjort.

Men jag visste redan i början av lovet att jag aldrig skulle öppna skolböckerna innan skolan hann börja igen.
Så jag mår inte dåligt över det. Känner mig inte stressad (som jag alltid brukar känna mig efter lov annars). Istället känner jag mig ovanligt lugn. Jag vet inte om det har något att göra med att halva min gymnasietid är förbi, att det är ett nytt år eller för att jag helt enkelt har insett att det inte ger så mycket att bry sig för mycket.

// Lisa - I've never understood how people can be so proud of believing in something with no proof at all, like that's an achievement.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0