Golden Globe

Idag är jag hemma från skolan eftersom jag fortfarande känner mig krasslig. Så nu har jag läst Cinema i två timmar (<3) och ska sätta mig ner för att jobba lite matte. Fan, det här provet känns inte alls bra.

Hörde även på radion imorse att min älskling Robert Downey Jr. fick en Golden Globe i kategorin Best Performance by an Actor in a Motion Picture - Musical or Comedy i filmen Sherlock Holmes.

Och läcker var han minsann

Och att Michael C Hall fick en Golden Globe i kategorin Best Performance by an Actor in a Television Series - Drama i TV-serien Dexter.

Lite ledsen är jag dock att Neil Patrick Harris (How I met your mother) inte vann i kategorin Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Series, Mini-Series or Motion Picture Made for Television. Men man kan inte få allt här i livet.

Och jag är inte ens lite förvånad att Avatar knep den gyllende bollen för Best Motion Picture - Drama. Inte ens lite förvånad.

Kolla in hela listan här.

// Hon som tänker se på kanal 9 på lördag mellan 12.35-15.15


Kommentarer
Postat av: www.emmelist.blogg.se

Hejsan! Vinn en rolig sak hos mig idag :) KOmmentera bara för att vara med :D Lycka till!



http://emmelist.blogg.se/2010/january/tavling-4.html

2010-01-19 @ 14:59:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0