Let's face it, I'm hotter than you

Ikväll for jag, Becka, Jessica och Andreas för att se Eclipse på bio. Eftersom jag inte hade sett New Moon innan det bestämdes att det skulle bli bio (dock har jag ju såklart läst alla böckerna förut så jag vet ju historien) så tog jag och Becka och såg den innan vi for iväg.

Om vi säger såhär: Jag hatade första Twilight filmen. För att den var en sådan besvikelse. Ett hårt slag i magen. För att böckerna är så fruktansvärt underbara. Jag tycker inte alls om post-twilight hysterin. Hemskt. Dock har tredje boken Eclipse varit min favorit i serien. Och när tältet-på-berget-med-Edward-Jacob-och-Bella-inuti-scenen höll jag på att dö. För att det var så vackert. Och jag är definitivt Team Jacob. För att han fullkomligt pissar på Edward. Alla dagar i veckan. Filmen i sig var bra. Bra med en punkt som Jessica skulle säga. Inte mer än så.



// Lisa - I'm gonna fight for you until your heart stops beating.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0