Årets bästa

Det här har varit en bra dag.

Jag och Linnea satt i ljushallen och väntade på att det utlovade vattenkriget skulle börja, det hade ändå skickats ett anonymt mejl till Nola där Park sa att de skulle kasta lite vatten på oss idag. Alla började helt plötsligt att skika, jag och Linnea sökte skydd i matsalen och när jag vände mig om såg jag inte det jag trodde att jag skulle få se. Utan istället sprang ett par killar förbi. Med ballonger på huvudet. Spritts språngade nakna. Jag blir tokig. Har inte skrattat såhär mycket på länge. Riktigt bra gjort grabbar.

// Hon som är glad som aldrig förr

Kommentarer
Postat av: Julia

http://www.youtube.com/watch?v=TLGxnYif0-E&feature=player_embedded

2010-06-07 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0