Skolavslutning 2010

Ja, det var ju egentligen inte meningen att jag skulle gå på skolavslutningen i år eftersom jag skulle på studenten i Kramfors. Men eftersom den började helt sjukt sent (halv två) så kände jag att det var värt att åka in till stan för att leta fasader och äta marängsviss.



Den vanliga naturlags-tävlingen gick av stapeln.
Mitt lag vann inte i år heller. Dock fick Johannas lag vinst.



Den högt ärade räknestickan med naturlärarnas autografer.



Vi stack till UH och fikade istället för att lyssna på rektorns traditionella tal i Aulan.




SARA TIG KÖRKORTET! GRATTIS TILL HENNE! :D



Kjellsson och Henke jämförde muskler.

Ikväll blir det mat och studentfirande hos Jessica.
Bilder kommer sen.

// Hon som äntligen har sommarlov!

Kommentarer
Postat av: ssssara

värsta bratface av kjellsson!

2010-06-12 @ 13:19:27
URL: http://sarawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0