In case of tsunami, run up to third or fourth floor

God morgon alla!

Eller egentligen är det eftermiddag för mig, men ni är troligtvis påväg att göra er klara för skolan just nu kan jag misstänka. Har i Thailand är allting bra, vi har solat och ätit gott varje dag, och ingen har blivit magsjuk, hittills iallafall... Men idag har vi tagit det lugnt, för jag har lyckats bränna mig på hela ryggen, haha. Men jag klagar inte. Jag har det riktigt bra ändå.

Igår fyllde mamma år, så jag och pappa hade sneaky-köpt en vacker ring har nere och jag hade packat med mig en CD med The Baseballs, som hon hade önskat sig. På kvällen for vi till en elefantshow som låg i något slags nöjesfält, fast minus alla karuseller. Det var riktigt kul, trolleri, akrobatik och nöjda elefanter kan inte bli så fel. Trots att en av dem bajsade på scenen.

FYI, en Aftonbladet kostar 180 bath här på hotellet, det är ungefar 40 svenska kronor. Sen är de mycket mindre än vanliga Aftonbladet eftersom det trycks härnere. Sen har de ingen färg heller. Otroligt ovärt.

Första boken är utläst, bara 4 stycken kvar nu. Men jag gillar inte hur Typ Trettio av Lisa Jewell börjar. Dissa Phil Collins, det tänker jag inte ha överseende med i första taget. Hoppas ni har det riktigt bra därhemma, och att ni inte dör av alla snö ni har fått.
 
// Lisa - "Hon är inte den coola bruden som gick i din skola längre, hon är säkert jätte tråkig och lyssnar på Phil Collins"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0