Happy we'll be beyond the sea

Helvete vad less jag är.

Idag har jag kommit fram till att jag har 17, 17 (!!!!) stycken inlämningar/prov/redovisningar kvar innan jag får sommarlov. Det är ett snitt med 4 läxor per vecka. Dö. Dö. DÖ.

Sen blev det inte bättre av att jag kom hem, lagade kycklingsallad (vi ska ut i skogen igen imorgon och vi behöver ta med oss egen lunch) och satte mig ute i solen. Det låter nice, eller hur? Men när jag mådde som bäst kom jag på att jag har franska uppsats tills imorgon, som jag inte har börjat med än. Innan jag hann börja skiva kom pappa hem och krävde att få mat. Snäll som jag är la jag vackert upp salladen på en tallrik och bar in den i vardagsrummet. När jag kom ner nästa gång och gick in i köket såg jag att min coca-cola flaska som jag köpte till morgondagens strapatser var halvfull. DEN JÄVELN HADE DRUCKIT MIN COLA UTAN ATT FRÅGA. Tusan.

// KnölsvaneN

Kommentarer
Postat av: olivia

ehm, 17? vad har jag missat? skulle du kunna räkna upp dom kanske? är helt med på kemiprov, två biologiprov, en svenskaredovisning, ett svenskaprov/läxförhör, ett matteprov + språknationella. men vad mer, du gör mig orolig!

2010-05-17 @ 21:55:51
Postat av: Lisa

Andas Olivia :)

Jag har rättskunskapsprover kvar sen när vi var i Umeå (den som du har gjort), sen är det en redovisning där, tre franska grejer kvar, plus tre franska nationella, engelska redovisning på boken vi läser, engelska redovisning om författare, självkänsla inlärningsgrej, och det du sa ovanför. Det blir 17 för mig. Dö Skolan!!!!

2010-05-17 @ 22:08:11
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Lisa

Och vänta, jag har matte diskret också...

2010-05-17 @ 22:26:57
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0