If we get together now we'll burn this place down

Det var ju lite tråkigt men verkligen inte helt oväntat att Anna Bergendahl inte lyckades ta Sverige till finalen i Eurovision Song Contest 2010. Jag själva tyckte inte om låten alls när jag hörde den första gången men nu efter ett x antal radiospelningar så är den ganska bra. Dock har jag full förståelse varför övriga Europa inte tycker om den. Sen att Aftonbladet och Expressen har fått damp på löpsedlarna idag var väl ganska väntat.

Däremot har jag kollat upp lite låtar som faktiskt kommer att få sjunga nu på lördag och dessa två är väl de jag hoppas få se i topplaceringar. Men som vanligt tycker väl ingen i Europa likadant som mig. Att Azerbajdzjans Safura leker lyxprostituerad i sin video (fast hon är lika gammal som mig) och att Rumäniens kille Ovi ser ut som en äkta slusk gör ingenting. För gud vad bra låtarna är.

Azerbajdzjan - Drip Drop


Rumänien - Playing with fire


// Lisa - How dare you say that my behavior is unaccepteble?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0