Sport är sämst. VH1 är bäst

Gårdagens middag bestod av grillad kyckling (som jag och Ida kirrade), hasselbackspotatis (som Julia kirrade, jag kämpade men det blev inte så bra) och väldigt underskattade marinerade majskolvar (som Malin kirrade). Sen blev det Hockey för alla, utom jag, Linnea och Becka som nördade Singstar istället <3

Fina människor och fina presenter:
Julia - Ben & Jerry's (som jag inte orkade äta upp eller he tillbaka i frysen)
Johanna - Egen design av ett födelsedagskort, blommor och en symboliska present (hennes chips)
Malin - Film <3 (American History X)
Henke - Film <3 (Freddy Got Fingered. Höhö)
Becka - Hon hade skickat brev till Phil Collins för att be om hans autograf, men eftersom han har opererat händerna så fick jag en förtryckt autograf men det var så fint gjort att jag höll på att dö <3
Becka och Anton - Vi ska åka till Stockholm och se på Hamlet i sommar!



Linnea försökte vara seriös. Ingen annan kände för det.




Vi räknade Ahlgrens bilar. Kom fram till att det var 54 stycken vita, 33 rosa och 51.5 gröna...



Vi prövade att skriva som mig.

















// Mysterious Girl


Kommentarer
Postat av: ssssara

ni är konstiga

2010-05-19 @ 20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0