Datakrångel (som vanligt då)

Min dator uppe är dum i huvudet. Eller det är Office programmen som är dumma i huvudet. Vet inte vad det är fel och det känns lite jobbigt med tanke på att jag har fyra redovisningar den här veckan. Så nu måste jag sitta nere vid gammdatorn. Men jag har kommit fram till att jag har saknat den. För att till nydatorn är allt så litet (kan inte ha min favorit upplösning 800*600) och det är ett äckel laptop-tangentbord (älskar de gamla, stora knapparna).

Och nu kommer någon smartskalle informera mig om att upplösningen och tangentbordet inte har någonting med datorn att göra men för mig betyder ordet dator helheten. Så det så.

Dock är internet ute och och cyklar på en stulen polsk cykel. Det lägger bara ner exakt hela tiden. Vid sådana här tillfällen önskar jag att jag hade en datanörd till brorsa. Eller åtminstonde att Andreas skulle bo kvar i Docksta.

// Dataguden

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisa, upplösningen och tangentbordet har inget med datorn att göra ju!!



Erkänn att du saknar mig!

2010-05-29 @ 17:50:39
Postat av: Ante

Du kanske listat ut redan att det var jag. Såg att jag inte skrev något namn =P

2010-05-29 @ 21:54:42
Postat av: Lisa

Hahahaha, lol Andreas. Men det klart jag saknar dig, teknologin i det här huset är ju helt lost utan dig! xD



Bara så att du vet det, när du kommer hem till helgen får du fixa lite saker här hemma. Allt är kaos.

2010-05-30 @ 13:33:45
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Ante

Jag ska bara spela Playstation

2010-05-30 @ 16:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0