Jesse, you know what would make me feel really safe right now? If you got hit by a truck and died!

Den här helgen har spenderats tillsammans med Jessicuuuus. Så förutom att jag har krånglat med läxor har vi sett på film:

* The Bad Lieutenant: Port of call New Orleans (Med Nicolas Cage som Vicodinknaprande, stelryggad polis och Eva Mendes som prostituerad [typ tredje gången jag ser henne i en sådan roll]. Den var helt okej, men inte så mycket attt hurra över)
* Freddy Got Fingered (Jag vet inte hur många gånger Henke har tjatat om att den här filmen är en av de roligaste filmerna någonsin. Jag såg den tillslut och den var helt jävla störd, men helt sjukt kul. När Tom Green började att slicka på ett brutet ben höll jag på att få något fel)
* Valentine's Day (Det är alla hjärtans dag och man får föjla en hel hög med människors olika liv [i samma stil som Love Actually, fast utan brittsik brytning överallt] Den var helt sjukt fin, och jag började super gråta i slutet i Bradley Coopers "historia". Galet många kändisar. Jamie Foxx var också ganska awesome)
* Mr. Brooks (Påminn mig att jag älskar, verkligen ÄLSKAR Kevin Costner. Fy fan vad den här filmen var helt sjukt jävla bra. Mr. Earl Brooks (Costner) är en familjefar som inte bara är lugn som en filbunke, han är en iskall seriemördare också. Helt i min smak. Mohahaha <3<3<3<3)
* The Wolfman (Med Benicio Del Toro [<3], Anthony Hopkins och Hugo Weaving [Smith i Matrix, Elrond i Sagan om ringen]. Handlar, precis som namnet antyder, om varulvar. Jag tyckte att den var riktigt bra. Dock var varulvarna sjukt fula. Såg ut som Chewbacca i Star Wars)



// Lisa - Even if that guy was charming and funny, I still wouldn't like him.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0