What we do in life echoes in eternity

Efter en tapper insats idag med att försöka komma igång med fysikplugget så spenderades kvällen framför tv:n där jag såg film.

* How to Lose Friends & Alienate People (Sidney (Simon Pegg, kärlek<3) hatar kändisar och allt vad de står för, tills den dagen han får ett jobb på USA:s ledande kändistidning. Ett bra tag sen jag såg den, fortfarande lika pinsamt bra, men jag har fortfarande lika mycket problem med Kirstin Dunst. Tål henne verkligen inte)
* Gladiator (För att den är så jävla bra. Och för att Joaquin Phoenix är så sjukt duktig som en av filmhistoriens mest skadade personer. Och för att Russell Crowe är riktigt mäktig)
* The Ugly Truth (En romcom i all dess bemärkelse. Inledningen är en rörlig flygbild över en stad. Kvinnan är kontrollbesatt, desperat och har ett perfekt friserat hår. Mannen är jävligt dryg, självsäker och tror inte på kärlek. Men de blir kära och jag gråter på slutet. Som vanligt då. Sen började jag nästan kissa på mig varenda gång Katherine Heigl dansade sin victory dance. <3)



// Lisa - No, some men pretend to care. When we ask "how you're doing?" it's just guy code for "let me stick my dick in your ass".

Kommentarer
Postat av: Julia

Är det i gladiator dom kör på tok med nån slags vagn så man ser en gastub under?

2010-05-09 @ 13:53:03
Postat av: Lisa

Jag vet inte Julia. Jag har ingen aning. För jag brukar inte märka fail i filmer eftersom jag aldrig ser detaljer. Varför du vet det gör mig faktiskt inte det minsta förvånad :)

2010-05-09 @ 14:43:15
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0