It's a little too late to say that you're sorry now

Jag vet inte om ni är medveten om att designermärket Lanvin är årets samarbete med H&M.
Iallafall så släpptes kollektionen idag.
Och det enda som finns kvar att köpa är en keps.
EN KEPS.
....
Allt annat är slutsålt.



Det är fult vad folk inte gör för att få det "exklusiva" som inte alla har.
Dock ska jag inte säga något, för jag vill verkligen ha den gula klänningen.
Åh, vad jag vill ha den.
Hycklare är mitt mellannamn.



Dagens låt:
Eminem – No Love

// Lisa - Bitch, you get no love.

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha fail xD ofta bara en keps!? xD Udda.. Aww, va bra ^^ det var ändå värt det att bli sjuk för dom flesta blev riktigt glada över kramar ^^ (svar på kommentar)

2010-11-23 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0