They tell you to be strong, fuck them all

Ända sen Kapten Daniel Karlsson (<3) åkte ut som fyra ur Idol 2007 har jag bara suttit och väntat på hans debutplatta. Första singeln Would You Believe kom ut 2008 men sedan dess har det varit tyst om The Moniker (aka Daniel Karlsson).

Jag vet inte om ni vet det, men jag vet det och det är det att han ska ställa upp i Melodifestivalen 2011 och äntligen är allt jag kan säga. Efter ett x antal timmar med både Youtube-tittning och Myspace-stalkning så får jag äntligen det jag har längtat så intensivt efter. Den som väntar på något gott.


Bevis på att han är fantastisk.

// Lisa - But what I did was even worse, I made you believe a lie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0