I'm gonna keep the coke and the fries but I'm gonna send this burger back. And if you put any mayonnaise on it, I'm gonna come over to your house, I'll chop your legs off, set fire to your house, and watch as you drag your bloody stumps out the door




Lördagen började med att jag hade cp-ont i halsen och slemmade ner hela kudden så jag blev tvungen att kliva upp klockan halv elva (!). Eftermiddagen spenderades i soffan med Panama (SVTs halvnya asfulbästa program) och The Whole Nine Yards (Bruce Willis idag igen). Kvällen har spenderats hostandes och skrattandes med en hög glada människor hemma i Therese soffa. Där blev det även film: Sweeney Todd (det var längesen jag såg den sist), Death at a Funeral (För att Matthew "Mr. Darcy" MacFadyen och dvärgar är det bäste) och 9 (Tim Burton vet inte när det är nog).



// Lisa - Before I vomited I ordered scotch.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sett Panama nu. Reklamen som du och Hasseboi (:P) tycker om är sämst!

2010-10-17 @ 13:00:07
Postat av: Lisa

Den var stek, men Shakespearean Gekko var lugnt bäst! xD

2010-10-17 @ 13:05:49
Postat av: Marre

Tim Burton vet inte när det är nog för det bli ardig nog! Mahahah! ^^

2010-10-17 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0