"Vi är det parti som vill hjälpa flest flyktingar"

Nu blev jag förbannad igen.
Jälva cp SD.
Inte bara det att Jimmie Åkesson är dum i huvudet.
Han vill också att människor inte ska få prata andra språk än svenska på raster i skolan.
Jag tycker att det är skit bra att SD får höras i diverse tvprogram och radioprogram som läggs ut på internet.
Men det hindrar inte SD från att vara det sämsta partiet någonsin.
Ja, näst efter nazisterna då.

Jag fattar verkligen inte hur man kan rösta på detta parti.
För att Piratpartiet är ett parti jag inte tycker om för fem öre, men de skadar inte människor.
SD vill helt seriöst att Sveriges utveckling ska gå bakåt.
Om alla människor som tänker rösta på SD skulle ta reda på all fakta och inse problemet med att SD blir vågmästare skulle inte många rösta på dem.
För att de kommer att förstöra så mycket mera än vad de kommer att ge.

Sverige är ett jävligt välställt land.
Det är inte direkt så att vi har problem med en massa saker.
Visst, det finns fattiga och folk som mår dåligt och dåliga lagar.
Men inget land är perfekt, och inget land kommer någonsin att bli det.
Men det är inte en ursäkt för att slopa hemspråksundervisning till förmån för mer pengar till pensionärer.

// Hon som blir ledsen i själen över att Sverige är så bakåtsträvande just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0