Somliga vet att dom är starkare än andra, somliga älskar att slå sönder en vit tandrad, somliga lever för att pina varandra. Innerst inne är vi likadana, jag tror att människor gör så av gammal vana



Igår fyllde min kära ex-granne Becka 18 år vilket gör att nu får hon göra vad hon vill förutom att gå på Systemet. Det blev inget firande av henne eftersom vi båda stannade i stan för att höra Antons föreläsning om ätstörningar. Han var fruktanvärt duktig, jag blev så stolt. <3

Dagen har spenderats i Aulan med svenska nationella: uppsatsEN. Var roligare än jag trodde att det skulle vara. Ikväll blir det födelsedagsfirande och tacos ute på Näset tillsammans med andra dockstabor. Det blir mysigt.


Azcooooola moppetjejer.

// Lisa - Jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Awesome!! God hallonmat, jag dör! P.s Jag läste verkligen "med andra dock-stabor"

2011-04-14 @ 22:26:06
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0