You jump, I jump remember?

Igår var det alla hjärtans dag (till vissas lycka och andras olycka). Jag själv älskar denna kommersiella högtid där man får en chans att visa uppskattning till alla de människor som man bryr sig om. Tänk efter: februari är en jävlit tråkig månad. Det är längesen det var jul och det är länge till våren. Då är det fint att få en påminnelse att livet är ganska fint ändå. Att det finns människor man bryr sig om och som bryr sig om en.

Det spelar ingen roll om det är en fru/man, pojkvän/flickvän, bästa vän, vanlig vän, mamma/pappa, mormor/morfar, katt, råtta, någon du ser upp till eller dig själv. Alla har vi något vi bryr oss om. Alla hjärtans dag är verkligen inte bara till för de som har någon partner, det är för alla som har någon de bryr sig om.

Jag själv spenderade min alla hjärtans dag med bästaste Jessicus. Vi tittade på Love Actually och Titanic. Och grät. För att kära människor är det vackraste som finns på denna jord och jag är så glad att det finns så mycket kärlek därute i världen.



// Lisa - But... you never talk to me. You always talk to Peter. You don't like me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0