We are Sex Bob-Omb and we are here to make you think about death and get sad and stuff

I måndags kom ett stycke Julia och ett stycke Bea hem till mig och vi såg de tre Back to the Future-filmer för att Julia älskar Michael J. Fox (aka Monkeyboy) för mycket. Vi kom fram till att det var väldigt mycket hippie-fysik och att tidsmaskinståg är bäst.



Igår (tisdag) tog Julia bussen hem och jag + Bea såg lite mer film:

* The Rocky Horror Picture Show (Jag har väldigt svårt att tycka illa om musikaler. Spelar ingen roll hur knepiga de är (eller om de handlar om Jesus) det är bara så att slänger man in lite musik har jag svårt att motstå. Om vi säger såhär: I'm just a sweet transvestite. Och jag lämnar det så till er)
* Scott Pilgrim VS. The World (Så. Jävla. Söt. Att. Jag. Dog. Lite. Inombords. Michael Cera var fantastisk som anti-hjälte. Historien var fantastisk. Serieeffekterna och dataspelsflirterna var fantastiska. Wallace var bäst. Jag dör. Se den för helvete)
* A Clockwork Orange (Äntligen har jag sett den här också. Var otroligt nog inte så konstig som jag trodde att den skulle vara. Dock jävligt störd. Men på ett lite bra sätt. Är på Bea lag. Fri vilja is the shit)
* Gangs of New York (För att Daniel Day-Lewis is awesome. För att Leonardo DiCaprio lekar irländare. För att den var ganska awesome. New York delas av olika gäng som kämpar mot varandra. Cameron Diaz sprang runt och var dryg [som vanligt]. Mycket ångest. Mycket bra)



// Sneak-theif


Kommentarer
Postat av: Marre

WAAAAAHHH!!!! SCOTT PILGRIM VS. THE WORLD ÄR BÄÄÄÄÄÄST!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-02 @ 15:41:49
Postat av: Julia

Vad är det med dig och parenteser i parenteserna?

2011-02-02 @ 16:55:20
Postat av: Lisa

Marre: DEN ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<



Julia: Eftersom det är ditt framtida hem så borde du passa dig för vad du säger [(:]

2011-02-02 @ 17:27:47
Postat av: Julia

http://www.afb.se/sv/Om-AFB/Vara-bostader/Alla-Omraden/Parentesen/



Notera rumfördelningen. Dör lite.

2011-02-02 @ 21:03:15
Postat av: Lisa

Jag känner att det var någon som blev less och slog ut två väggar till sina korridorsgrannar och tog över deras rum och gjorde det till en trea. Jag dog.

2011-02-02 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0