I've got a hole in my heart, I see darkness ahead. I've got a whole lot of living to do before I'm dead. There's a hole in my heart, it was something you said. You've go a whole lot of nothing in that pretty little head


Galna dagar det har varit.


Först var det en stekig Orup i strandparken, födelsedagskalas hos min numera 30-åriga kusin Inger, superduperförkylning, Skulefestivalen x2 tillsammans med en hel hög sköna människor, en magisk Lisa Miskovsky och en urläcker Peter Jöback, världens töntigaste moderna version av Skönheten och Odjuret med filmen Beastly, Nätra marknad, jobb på Ica som idag tog priset då jag på cykel råkade frontalkrocka med en bil vilket resulterade i en resa till vårdcentralen. Hade en sjuk tur då inget hände förutom att mitt lår är helt uppsvällt och jag går runt som House numera. Livet är bra knas ibland.

Här kommer i alla fall lite bilder från Skule:




















// Lisa - How long will this fire burn?

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Haha, bäst är ju ändå hon som sitter och är as glad bakom Johanna och Henke samt crazy Emma!

2011-07-14 @ 21:21:11
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahaha, jag tyckte att hon var galet härlig i alla fall ;)

Och Emma är ju bara superglad för att hon ska få träffa Evelinas lillasyster, då blir man sådär glad. Hihi.

2011-07-14 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0