Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig

Gymnasiet är nu officiellt över.

Tre år fyllda med kemiprov, ineffektiva mattelektioner, kortspel upp på 300, sidospår i Hans lektioner, oseriösa Fysiklabbar, ångestfyllda franskalektioner, gnällande i datasalen på 400, trängande i matsalen, pingisspelande på gympan (inte idrotten), fikande på UH efter skolan och hetsläsande av engelskaböcker är nu bara ett minne. Jag är så otroligt glad för att jag valde att gå i Örnsköldsvik istället för Kramfors som är min hemkommun. Utan den tanken hade jag aldrig lärt känna min klass, den fina klass jag har tillbringat de tre senaste åren med. Ryslig tanke. Det har varit både glädje och sorg (samt allt däremellan) under dessa år och jag år så otroligt tacksam att jag har fått lära känna dem. Det är så tragiskt att det ska vara över bara. Det är ännu mer tragiskt att man inte vet vad man har fören det är slut. Helt sjukt.

Vill bara ta tillfället i akt och önska alla lycka till i sina framtida liv, jag glömmer aldrig den här tiden vi har haft tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0