Hon är mig fullständigt överlägsen i allt, men hon valde ändå mig. Om jag gjort något extraordinärt i livet så var det just det - att jag fick Amanda Widell att välja mig


Solen tittade fram idag efter två veckor av regn och kyla. För att fira detta har jag bara legat ute och läst Alex Schulmans tankar samtidigt som jag har mumsat på jordgubbar. Hittade även en stupad fjäril på gräsmattan. De är så sköra. Fick mig att glädjas över att jag i alla fall försöker leva utan ånger.




// Lisa - Hon säger att det är för balansens skull.

Kommentarer
Postat av: Pessimistjulia

Fjärilar är de vidrigaste livsformerna som finns.

2011-06-27 @ 16:51:57
Postat av: OptimistLisa

Du kan lätt vara den knepigaste människan jag känner :)

2011-06-27 @ 17:52:49
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 07:09:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0