Note to self: Marry an Englishman

Igårkväll stack jag in till stan för att se på The King's Speech (igen) på bio med Julia, Bea och Malin. För att den är sådär sjukt charmigt brittisk att man dör lite på den. Och för att Colin Firth är helt sjukt underbar. Dock blev jag
lite less eftersom varenda gång jag såg Geoffrey Rush tänkte jag nu bara på hur skallig han var på Oscarsgalan.



När jag väl kom hem igen såg jag att filmen Chocolat, som jag inte hade sett på minst sju år, gick på tv. Den är så sjukt fin. Fina minnen där.

// Lisa - Don't worry so much about supposed to.

Kommentarer
Postat av: Bea

Den var sötast, den där <3 Fast jag började undra om Colin Firth utvecklade någon slags Tourette's när han övade på sista talet...

(...och jag måste seriöst överväga att skaffa ett liv och sluta stalka ditt).

2011-03-10 @ 20:43:54
Postat av: Julia

Skaffa en brevvän på 14 jordsnurr, Bea! Jordsnurr!!!

2011-03-10 @ 20:53:36
Postat av: Lisa

Bea, själv har jag lovat att aldrig skaffa ett liv förens jag är 39 eftersom jag anser att ett liv är överflödigt. Så du stalkar mitt icke existerande liv alltså. Bara för att klargöra(:

2011-03-10 @ 21:46:56
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0