You took him from "geek" status to "king" status to no status

Nu är vi här igen. Söndag. Bara själva ordet får mig att bli uttråkad och orkeslös. Sånt här fint har jag dock haft för mig i helgen:

Fredag:
Ett stycke Becka kom hem till mig och åt tacos. Vi tryckte i oss tills vi ville spy, facebookade bort några timmar och såg lite film.

* Can't Buy Me Love (För att Patrick Dempsey var sjukt smal, sjukt mycket i målbrottet och trodde att han var så sjukt cool. Ronald (Dempsey) klipper gräset hemma hos tjejen han är kär och när hon efter en fest förstör sin mammas svindyra dräkt erbjuder han sig att köpa en ny åt henne om hon låtsas vara hans flickvän i en månad. Så sjukt jävla söt film att jag dog. Fick även Beatleslåten med samma namn på hjärnan för resten av helgen)
* Hämnden - In a Better World (Danmarks Oscarsvinnare för bästa utländska film var överraskande bra. Filmen kretsar mest kring två pojkar varav en anser att våld löser allt och den andre vågar inte säga ifrån. Tänkvärd historia om våldets makt och konsekvenserna av ens handlingar. Mikael Persbrandt var lugn som en filbunke)



Lördag:
Hade blivit hembjuden till Johanna på årligt födelsedagsfika och jag försov mig (som vanligt då). Tryckte i mig frukost och for iväg. Myste runt i Moliden där vi spelade frågespel, fick både mat och tårta samt pratade om framtiden. 

Malin körde hem i tid till Earth Hour, då jag och fina Jessica fortsatte på våran tradition att tända ljus tillsammans. Sen tvingade hon mig att se världens töntigaste film: Det Magiska Svärdet - Kampen Om Camelot. Och ja, den var på svenska. Fick inte ens välja att se den engelska versionen med Gabriel Byrne och Pierce Brosnan. Ledsen i ögat.



Eftersom Jessica skulle jobba idag stack hon hem hyfsat tidigt och jag såg The Age of Innocence (igen). För att den är sådär fantastiskt undebar att jag vill dö när jag ser den.



Söndag:
Matteplugg för hela slanten. Blä.

// Lisa - I believe that's because of you.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

CINDYY!!!! Har ingen kontroll på min kropp

2011-03-27 @ 18:35:44
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHAHAHAHAHAHAH <3

2011-03-27 @ 21:01:16
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0