We all have secrets. Most of them are quite unremarkable once revealed

Jag brukar aldrig få post. Har inga räkningar att betala, ingen som vill värva mig till miljonlotteriet och ingen brevvän på 14 jordsnurr. Men nuförtiden brukar jag dock få brev och kataloger lite nu och då. Det är en massa högskolor och universitet som vill att jag ska börja hos just dem till hösten. Dagens skörd tog priset:



Nej tack kära Uppsala Universitet.
Jag blev inte taggad att läsa Kemi eller Kemiteknik hos er.
Trots att ni var så vansinnigt fyndiga där ni skrev "Här finns lösningen".

// Lisa - You tell me. I expect this Robocop routine of yours normally works quite effectively?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0