I dropped dead in the hallway cursing the dawn. Oh come on sun, why must I burn? I’m just trying to learn

Läste Cinema från förra månaden och fastnade för en artikel om Aaron Eckhart. Eller, jag fastnade för ett speciellt ord: Manlig sårbarhet. (Okej, jag vet att det egentligen är två ord men strunt i det för tillfället. Språkpoliser kan ni vara senare.) Läste igår en recension på DN.se av Mauro Scoccos senaste album "Musik för nyskilda" där orden också fanns skrivna. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om de där två orden. Insåg att båda texterna var skrivna av män. Undrar om det har något med ordens placering att göra? Vill inte plugga matte så jag sitter och funderar på sådant här iställe.



Dagens låt:
The Cardigans – Live and Learn

// Lisa - No I don’t think I can learn.

Kommentarer
Postat av: Jessicus

Spontant känns det som att "manlig sårbarhet" är någonting du skulle gå igång på om det stod på en matchmaking-sajt ;) hahah <3

2011-05-26 @ 16:58:31
Postat av: Lisa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Du känner mig alldeles FÖR bra Dexter ;) <3

2011-05-26 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0