Någon borde byta stad för nu kommer allt tillbaks

Idag har jag inte gjort speciellt mycket vettig saker kan jag ju säga.

Jag hade inga lektioner men for in till skolan för att hämta matteboken då jag har prov på fredag. Fick åka bil med min nya privatchaufför Becka, det blev frukost på Lundbergs (satan i gatan vad jag kommer att sakna det!), religionsuppsatsskrivning i datasalen på 400, fiskpanetter tillsammans med Schulia, Ejdrian och Casselboy samt den sista estetkonserten ute i solen/molnen. Fina Sara sjöng Lovefool. Det är verkligen inte många dagar kvar av gymnasiet nu. Galet det här.


Estetarna har satt upp världens bästa skylt i ljushallen.

// Lisa - Snälla ge mig två sekunder innan du ger upp.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Det där ser ut som Per på andra vånigen... men han hade inga lektioner på nola idag!! sneakyyy...

2011-05-25 @ 19:04:30
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Bea

Du vet om att den där skylten föreställer Hedvig, va?

2011-05-30 @ 00:45:15
Postat av: Lisa

Jo jag är mycket medveten om det Bea ;)

2011-05-30 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0