Men jag ser på din ängsliga hållning, din jagande blick att det känns

Hittade den här listan på Margrets blogg och kunde inte låta bli.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var alltså nio år och gick i trean. Lekte en massa pokemon hela tiden.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick sista året på gymnasiet, var besatt av Jay Smith i Idol, sket i matten och skrattade åt The Big Bang Theory.
3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Stjärnchips, Estrellas Sourcream&onion chips, Sourcream&dill chips, Lättsaltade chips, Lantchips med dill och gräslökssmak. You get the picture.
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Phil Collins - You Can't Hurry Love
Timbuktu - Resten Av Ditt Liv
Linkin Park - Given Up
Kent - Mannen I Den Vita Hatten (16 År Senare)
Eminem - Just Lose It
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR MILJADÄR?
Omformulerar frågan för att det är roligare med överdrifter. Jag skulle köpa en herrgård på den engelska landsbygden, bygga en biosalong i mitt hus, köpa varenda film jag vill se, hålla en bal och  köpa snordyra halsband.
6) FEM DÅLIGA VANOR?
Jag river av mina naglar så fort de blir lite långa, städar först när jag ser dammråttorna på golvet,  ställer sällan in disk i diskmaskinen utan bara ovanpå, istället för att prata om saker skriver jag hellre (vilket är som gjort för att skapa missförstånd) och jag skjuter allt för ofta upp saker till den allra sista sekunden
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Se på film med människor jag bryr mig om, kramas, läsa en helt ny tidning som ingen har bläddrat i, fotografera solnedgångar och bada i havet en stilla sommarkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0