So what was the plan? I'd feel so humbled by missing a case, that I'd re-evaluate my entire life, question the nature of truth and goodness, and become Cameron?


Men vad jag har gjort mycket saker det här veckan. Haha. Alltså, i teorin. För inte trodde ni väl att jag skulle överge mitt pågående House-marathon för "viktigare" saker? Skriver mer om det då det är lite mer spikat och klart.

I alla fall, sitter just nu i bästa hemmafrumané och väntar på att min särbo (aka Jessica, Dexter, sötjävel) ska komma hem från jobbet. Roar mig med House. Och Maskinens låt "Krossa Alla Fönster".

// Lisa - Right! Couldn't be that she finds me interesting, attractive. Has to be that she's insane.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0