AIR FRANCE a le plaisir de vous adresser les informations relatives à votre voyage, dans le fichier joint

Nu är allting klart för språkresan till Frankrike som jag har planerat ända sedan jag kom hem från Indien i april. Har äntligen bokat flyget (bättre sent än aldrig som man brukar säga).
 
Det blev Montpellier (för er som har hängt med) och för er andra kan jag berätta att jag tänker spendera tre månader i den staden för att bättra på min praktiskt taget obefintliga franska. Det ska bli riktigt spännande. De två först veckorna bor jag i värdfamilj men sen är det en delad lägenhet som gäller.
 
Flyget lyfter den andra september (en och en halv vecka bort!) och kommer tillbaka till Sverige gör jag i början av december. Kommer att sakna mycket och många (såklart) men jag hoppas att det kommer att bli kul. Och varmt.
 
Mer om skolan kan ni läsa här.
 
// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0